Czy dobrze wykonywana praca idzie w parze z poszanowaniem?



Często myślimy będę dobrze pracować i mieć wyniki wszystko Ok będzie...nic bardziej mylnego. Prawda jest o wiele bardziej brutalna i złożona jeżeli chodzi o relacje w pracy, poważanie u przełożonych, kolegów itd...
Słyszymy wszędzie zgrany zespół, jedność w miejscu pracy i pomagamy sobie. Zwykłe slogany a w rzeczywistości każdy robi na swój wynik oraz kasę. Natomiast szefowie mają swoich najlepszych pracowników i nic na to nie poradzimy.
Czas się otrząsnąć i zacząć działać, bo bez pracy ciężko jest.
Wszyscy mówią znajdziesz pracę nie jest, to takie proste.

 Ogłoszeń jest dużo wysyłam CV ale szału nie ma mimo, iż mam doświadczenie. Rekruterzy często robią testy jednodniowe, które składają się na kilka etapów. Jest praca grupowa, indywidualna i po każdym zadaniu oceniają i zostają ich zdaniem najlepsi.
Według mnie nie jest, to fajne nie wszyscy wypadają dobrze w czymś takim. Dla mnie testy rekrutacyjne niektóre są sztuczne wydaje mi się, że nie do końca pokazują umiejętności danego kandydata.
Wiadomo ja się nie znam ktoś układa je i mają swoje zadanie, cel, przeznaczenie na wybraniu najlepszych kandydatów.


Ponieważ wiadomo brak pieniędzy jest dyprymujący, a jak sięgam pamięcia wręcz ułatwiają życie. Zastanawiam się czy za każdą cene warto pracować, czemu nieraz masz wyniki i klops jesteś w czarnej dziurze tzw. czarna owca i dostała wilczy bilet. Pytam się za co, czym sobie na to zasłużyłam/ A może za rogiem czeka mnie coś lepszeg, a może dla mojego dobra tak się stała sama nie wiem.
Pozdrawiam Mona

Komentarze

Popularne posty