Nowe doświadczenia sukcesy i porażki

Zaczynam znowu od nowa smutne ale prawdziwe. Czasy by móc pracować do emerytury w jednym zakładzie minęły bezpowrotnie.
Niestety poniosłam porażkę w pracy zawodowej w dojrzałym wieku znowu szukam swojej ścieżki zawodowej.




Nie zawsze idzie w parze doświadczenie, wiedza i umiejętności zawodowe pracodawcy szukają cudotwórców by dotknęli i uleczyli sprzedaż. Najważniejsze, to by się nie poddawać i robić swoje.


Zaczynam działać w sprzedaży internetowej i uczę się o SEO szukam wszędzie wiedzy. Kupuje kursy online lub czytam różne blogi.Metodą prób i błędów zaczynam osiągać małe sukcesy.
Natomiast wszystko idzie powolutku nie ma możliwości by zrobić szybko.
Czas leci kolejny rok się kończy, a ja sobie działam i staram się zarabiać pieniądze na utrzymanie mojej rodziny.
Jestem dobrej myśli, że zmierzam w dobrym kierunku.
Miłego dnia Mona

Komentarze

Popularne posty