Czy aby warto pracować dobrze.



Nie wiem zastanawia mnie fakt czy pracując dobrze warto? Z mojego doświadczenia mam mieszane uczucia, Ponieważ wszyscy lubią pracowników miłych i słodzących. Natomiast mówiąc prawdę, że coś jest nieprawidłowe i da to negatywne skutki firmie odbierane jest negatywnie. Ja mówiłam i zostałam osądzona negatywnie, jako osoba blokojąca działania.
Pozostał żal i rozczarowanie oraz brak zaufania do ludzi,

Można powiedzieć, że zostałam bardzo skrzywdzona i nadal ci ludzie mnie krzywdzą...

Uczę się i rozwijam swoje umiejętności ale nie umiem się chwalić, nigdy tego nie umiałam.
Dziś ludzie, którzy się wychwalają mają lepiej, Niejednokrotnie sobie przypisują sukcesy innych i dzieląc się swoimi sukcesami, które niejednokrotnie są bardzo zawyżone.
Patrząc z boku pracodawcy lubią te osoby i są pewni ich kwalifikacji na wysokim poziomie.
W sumie są, to moje rozmyślania oraz spostrzeżenie... mam nadzieje, że nie wszędzie tak jest.
Mam cichą nadzieję, że ceni się ludzkie umiejętności i rzetelną pracę.
Pozdrawiam Mona

Komentarze

Popularne posty