Pewne zmiany są potrzebne ale też nie zawsze zależne od nas.



Planujemy a nie zawsze nasze plany idą w parze z naszymi oczekiwaniami. Ma na to wpływ wiele aspektów w naszym codziennym życiu zawodowym. Ludzie często potrafią skrzywidzić nas nawet jeżeli jesteśmy niewinni. Ponieważ zazdrość, zawiść oraz podłość potrafi skrzywdzić drugiego człowieka.
Podsumowując ostatni okres po, którym postanowiłam zrobić inwentaryzację był dla mnie bardzo trudny i ciężki.



Jednak pewne działania i wyciągnięcie wniosków potrafi w nas wyzwolić chęć zmiany oraz przeszacowania naszego życia o 360 stopni. Podjęłam ważne decyzje i idę ku lepszemu.
Nie wiem czy te ostatnie 2 lata mają jakiś cel by zmusić mnie do tych zmian zawodowych. Powien nie jest łatwo. Cały czas się uczę i rozwijam. Mam rozwój jednak nie na tyle by móc powiedzieć, że stać mnie działać zupełnie na swoim.
Szukam pracy na 1/2 etatu ponieważ mam małe zyski ale ostatnie wypadki losowe pokazały brak kasy.
Mówiąc jaśniej na te wszystkie wydatki. Wchodzę w Nowym Rok ze sporym bagażem ale mam nadzieje, że będzie coraz lepiej.

Życzę wszystkim wspaniałego Roku oraz spełnienia marzeń, celów i zdrowia.
Pozdrawiam Mona

Komentarze

Popularne posty