Jak rozwijać firmę w czasach kryzysu?

 

Mimo, że mamy trudne czasy trzeba działać i rozwijać firmę. Cały czas się uczę i rozwijam. 

Również nawiązałam współpracę reklamową z firmami by rozwijać sklep internetowy. Chodzi o pozycjonowanie i pozyskiwanie nowych klientów.

Nie jest, to łatwe zadanie i mnóstwo pracy.

Działam każdego dnia krok po kroku i mam nadzieję, że czas przyniesie efekty moich działań pozytywnie.


Współpraca z agencją czy freelancerem?

Wybórł padł na freelancera i działamy mam nadzieję efekty będą widoczne na wiosne.

Zostały omówione warunki współpracy mam dostawać raporty.

Wszyscy mówią że potrzeba czasu by było widać działania i wzrosty.

Zobaczymy czas nam wszystko pokaże.



Działania przyniosą oczekiwane efekty .

Pozdrawiam serdecznie Mona

Komentarze

  1. a ja chodze teraz w dresach są super i wygoda
    https://pradlo.pl/103-dresy-damskie-komplety

    polecam

    OdpowiedzUsuń
  2. chodzisz w dresacch pod bluzy sprawdzą sie damskie koszulki wiskozwe, bawełniane zobacz tutaj
    https://owiskozie.blogspot.com/2021/03/koszulki-damskie-topy-noszone-pod.html
    są warte uwagi a stylizacje dresów super

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty