Praca a dalszy rozwój zawodowy

W dobie pandemii, która zbiera coraz większe żniwo Covid-19 wiele osób pracuje zdalnie lub mniejszych grupach by uniknąć zakażenia. Z tego tytułu jeżeli chodzi o szkolenia są wybierane konferencje, szkolenia zdalne. Ostatnio uczestniczyłam w prelekcjach e-handlu bardzo dużo informacji od specjalistów z tej dziedziny.

Szukam różnych rozwiązań i sposobów by poszerzać swoją wiedze.

Ponieważ nie mogę stać w miejscu i szukam rozwiązań nowych by móc rozwijać swój biznes online.

Należy podkreślić iż nie jest łatwo ale staram się. Cały czas śledzę informacje czytam na ten temat ewentualnie uczestniczę w szkoleniach przez Internet.

Zawsze trzeba szkolić swój warsztat zawodowy :)


https://pradlo.pl/home/1246-dres-damski-bl1114-bluza-z-kapturem-i-spodnie.html


Pracując w domu stawiam na wygodę i komfort więc chodzę w dresach. Super w nich się chodzi, miękka i przyjemna bawełniana dzianina. Praca siedząca lub jazda samochodem - dlatego dresy są doskonałe do tego. Natrafiłam na fajny sklep Pradlo.pl kupiłam sobie dwa dresy jestem  bardzo zadowolona.

Ostatnio szukałam materiałów na temat pisania tekstów do sklepu trafiłam na super blog gdzie pan zdradza, w jaki sposób pisać treści na strony, bloga jest mi potrzebna ta umiejętność.

Rozwijam się czytam blogi z tej tematyki, artykułu itd...


 

Komentarze

  1. Jak widać świetnie sobie radzisz 🙂 Dresy super wyglądają 🙂 Pozdrawiam 🙂

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty