Czy sklepy internetowe powinny przyjmować zwroty??

 Dziś prowadząc biznes swój nie jest, to takie proste. Często wymaga od nas sporej wiedzy, pracy oraz nakładów finansowych. Często kupujący bez podania konkretnej przyczyny odstępują od umowy i odsyłają towar.

Wszystko fajnie jak nie jest, to bielizna często kupujący mierzą i po stwierdzeniu, że nie odpowiada odsyłają towar.



Nie wiem czy powinny być zwroty honorowane w ten sposób??
Powiem szczerze dla kupujących wygoda. Natomiast da sprzedawców nie jest, to takie łatwe i proste.
Często wiąże się z tym, że towar przychodzi nie raz uszkodzony i noszący znamiona uszkodzone opakowania itd...
Skoro borykamy się z tym problemem czy macie może pomysł, jak uniknąć zwrotów w sklepie internetowym. Skoro sprzedajemy np. bieliznę damską musimy się liczyć że towar może ulec zabrudzeniu, uszkodzeniu.
Jednak prawo daje prawo zwrotu odstąpienia od umowy kupna - sprzedaży.
Często możemy wybrać zły rozmiar lub towar nam się nie podoba.
Może znajdziemy sposób na takie zwroty:)




Komentarze

Popularne posty