Praca i studia godzenie obowiązków.



Od października zaczęłam kolejny etap w moim życiu studia na wydziale ekonomicznym. Jednak musiałam z dziewczynami się zamieniać w pracujące soboty, jak małam zjazdy na studiach. Dziewczyny, z którymi pracuję są ok więc zamieniają się chetnie bym mogła studiować.

Pierwsze koty za płoty wiem, jak wygladają zajęcia i egzaminy powoli wszystko zmierza w dobrym kierunku.
Czas leci bardzo szybko praca i studia dni lecą bardzo szybko nie mam czasu się nudzić.

Zaczynam realizować swoje marzenia na każdej płaszczyźnie, w trakcie studiów założyłam rodzinę i urodziłam 2 dzieci. Można powiedzieć, że jestem spełniona. Na czas wychowywania dzieci moja kariera zawodowa została zawieszona. Jednak po ukończeniu studiów idę na staż gdzie po nim zostaję do pracy w dziale obsługi klienta. Uczę się asortymentu i obsługi klientów, współpracuję również z przedstawicielami handlowymi.
Praca daje mi  satysfakcję oraz stabilizację finansową.


Dzieci rosną wchodzimy w etap przedszkolny codziennie rano są wożone do swojego odddziału i odbierane po pracy.
Wszystko toczy się utartym szlakiem, a czas sobie płynie...
My zaczynamy spełniać swoje marzenia o własnym domu.

Miłego weekendu podrawiam Mona

Komentarze

Popularne posty