Praca zawodowa a obowiązki rodzinne, domowe. budowa domu

Dzieci rosną szybko - przedszkole przeleciało nie wiadomo kiedy. Zaczynamy szkołe podstawową dzieci rozpoczęły nowy etap w swoim życiu, a my razem z nimi.




Budowa domu, odrabianie lekcji z dziećmi i praca zawodowa powodują, że nie mamy czasu się nudzić. Budowa domu trwa i coraz bliżej do zamieszkania na swoim. Marzy nam się coraz bardziej bycie u siebie. W pracy koleżanki twierdzą, że widać bardzo jak mnie ciągnie do mieszkania w swoim domu. Stabilizacja zawodowa daje nam poczucie biezpieczeństwa i spełnienia wszystko toczy się utartym torem do pewnego momentu...


Dostaję propozycje awansu i zostaję przeniesiona do działu windykacji. Zaczynam powoli wdrażać się do nowych obowiązków. Idzie mi nieźle uczę się dość szybko i mam efekty. Szef jest ze mnie zadowolony. Jednak następują zmiany personalne mój szef odchodzi z firmy i ja dostaję propozycję przejścia do działu marketingu. W tym czasie też zmienia się dyrektor handlowy, który jest bezpośrednio teraz moim przełożonym.


Na początku wszystko układa się dobrze. Również podjęłam studia podyplomowe z grafiki. Wszystko toczy się dobrze. W końcu wprowadziliśmy się do swojego domu. Wydaje się, że wszystko toczy się w dobrym kierunku.

Jednak powoli sytuacja w firmie zmienia się na gorszą. Dyrektor jest ze mnie niezadowolony i ciągłe pretensje, że wszystko jest nie tak. Szczerze mówiąć bardzo zła jest atmosfera w firmie. Ludzie są podzieleni na obozy lepszych i gorszych. przekłada to się na pracę i mój stan. Ciągły stres powoduje nieprzespane noce i niepewność w pracy.

Niepewność i stres powodują, żę mam zszargane nerwy.. Dostaję propozycje przjeścia do innego działu, decyduję się na odejście z firmy...
Firma wypowiada mi umówę i odchodzę z firmy, w której pracowałam ładnych pare lat.

cdn..

Pozdrawiam Mona

Komentarze

Popularne posty