Zaczynam przygodę z pracą w gastronomi.



Zaczynam poznawać arkana pracy w gastronomi oraz prowadzenie małego hoteliku w ustronnym miejscu. W koło cisza i las wszystko dla typowych mieszczuchów. Lokal został dostosowany na imprezy okolicznościowe typu wesele, komunie, urodziny, chrzciny, przyjęcia firmowe.
Chodzę do pracy w godzinach od 8 - 16 nawet mi odpowida taki stan rzeczy, Poznaję menu i wszystkie składniki do jakiej potrawy są potrzebne, Uczę się tego by móc robić zamówienia na potrzeby lokalu i imprez.



Można powiedzieć, że jestem w każdym miejscu i poznaję tą pracę. Wszystko to jedna matematyka należy ważyć i w przeliczeniu na osoby daje mi wiedzę ile trzeba zamówić danych produktów.

By móc poznać wszystko poznaję pracę na kuchni oraz kelnerek. Poneważ mam pokazywany każdy element po elemencie.


Wszystko składa się w jedną wielką całość, jak działa lokal gastrnmiczny z hotelem.
Często klienci na hotelu zostawiają koszule nocne jedwabne, kosmetyki, elementy garderoby, biżuterie.

Dbamy o naszych gości i informujemy o ich zgubach. Często sami też dzwonią czy nie została znaleziona dana rzecz.

Panowie często zostawiają w łazienkach podkoszulki męskie z bawełny ponieważ po każdych gościach chodzimy i sprawdzamy stan techniczny czy coś nie podlega naprawie.



Dbamy o klimat w restauracji, hotelu. Sale na imprezy okolicznościowe posiadają swój klimat.
W sezonie pracuje w każdy weekend nie jest łatwo. Chwilami zmęczenie daje o sobie znać.
Opowiem wam moje wojaże za pracą w Polsce.

Pozdrawiam
Mona

Komentarze

Popularne posty