Czy podsumowując rok 2021 będzie oceniać plusy i minusy?

 

                                         Wygodny strój do pracy


Stwierdziłam, że zrobię mały rekonesans ale nie zamierzam do końca go analizować.

Wyciągnęłam wnioski i podjęłam pewne działania. Natomiast nie ma co do końca drążyć porażek z  roku 2021. Powinnam się skupić na wnioskach ze swoich błędów i w tym roku 2022 zacząć działać dalej.


Stwierdziłam, że nie powinnam do końca się dołować swoimi błędami, ponieważ wyciągnęłam plusy i minusy, a resztę trzeba działać konkretnie metodą małych kroczków do przodu.

Również muszę zacząć się doszkalać by móc poszerzać swoje umiejętności. Nic nie stoi w miejscu wszystko się rozwija idzie do przodu. Dlatego muszę czytać oraz uczestniczyć w szkoleniach branżowych by móc rozwijać swoje umiejętności.

Prowadzę wiele działań w Internecie dlatego powiem to branża, która zmienia się bardzo szybko.

Stawiając na rozwój zawodowy  muszę mieć rękę na pulsie bo nie chcę wracać do pracy u kogoś. 

Natomiast w tym roku 2022 mamy wiele zmian, które nikt z nas do końca nie wie jak będzie dalej.

Myślę, że życie pokaże co będzie.


Życzę wszystkim dużo dobrego z Nowym Rokiem:):):)

Komentarze

  1. Do pracy na co dzień dresy są super, a na Walentynki czerwona bielizna
    https://pradlo1978.blogi.pl/wpis,wyjatkowa-bielizna-czerwona-na-walentynki.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty